Jobomschrijving
- Beantwoorden van de telefoon
- Behandelen van de inkomende e-mails in de service mailbox.
- Verzekeren een goeie opvolging van de service verslag (in ERP of via Climapulse). Bv : wel verzekeren dat de nodige actie ondernomen worden tussen 2 interventie.
- Helpen in de planning van onze onderaannemers.
- Administratieve ondersteuning voor bepaalde klanten: opmaken van rapporten conform eisen klanten, herstellingen.
- Helpen in de bestelling van onderdelen.
- Helpen in het voorbereiden van de interventie (check ontvangst spare-parts, toegang, coördinatie met de klanten , …).
- Maak een deftig gebruik van onze ERP systeem (Business Central), beheren van de tickets / service orders.
- Beheren van de eventuele klachten.
- Opmaken en afwerken van service contracten.
Je profiel
- U kan vlot gebruik maken van informatica (Excel, Word, ERP BC,…).
- Eigenschappen als ordelijk, stipt, gedisciplineerd, zelfstandig werken kenmerken jou als geen ander.
- U bent een team player, klant- en resultaatsgericht
- U bent georganiseerd en handelt kostenbewust.
- Uw analytische vaardigheden gaan hand in hand met sterke communicatie skills.
- U hebt oog voor detail en kwaliteit.
- U spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, Engels is een pluspunt.
Ons aanbod
Wij bieden je:
- een boeiende functie in een snel groeiend multitechnisch bedrijf;
- een afwisselende job bij een bedrijf dat een positieve impact heeft op het milieu;
- inspirerende collega's en een zorgzaam management;
- een prettige werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden;
- een voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met een aantrekkelijke beloning op basis van ervaring.
Heb je interesse?
Stuur je CV en motivatiebrief naar job@groupvhc.be.